Nejvíce prostoru pro reklamu s Covid-19 využilo Zonky
Hodnota reklamy odkazující k tématu nemoci Covid-19 dosáhla podle Nielsen
Admosphere v prvních čtyřech měsících 1,5 mld. korun.
Hodnota reklamy odkazující k tématu nemoci Covid-19 dosáhla podle Nielsen
Admosphere v prvních čtyřech měsících 1,5 mld. korun.
Reklamní investice do médií v dubnu byly podle očekávání výrazně
nižší než v loňském čtvrtém měsíci. Rádia, outdoor a tisk klesaly
v rozmezí od 30–40 procent.
Růst táhla především televizní reklama, která si v prvním čtvrtletí
připsala meziročně 16% zvýšení.
Někdy je lepší o tom vědět a někdy je zase lepší o tom raději
nevědět. Co je to? Národní audit, kolik online reklamy ve skutečnosti
vyplýtváte, píše Ondřej Matula z Nielsen Admosphere.
Vůbec nejvyšší byla sledovanost v prvních dvou týdnech platnosti omezení
pohybu,
zde narostla meziročně o více než hodinu.
Podle dat z monitoringu byl počet odvysílaných reklamních televizních TRP
v prvním čtvrtletí vyšší než ve stejném loňském období.
Televizní data od pondělí 30. března do soboty 4. dubna zatím nejsou
k dispozici.
Nová data byla zveřejněna v rámci výzkumu National Pandemic Alarm.
Asociace měření venkovní reklamy spouští pilotní projekt, ve kterém
zpřístupňuje data o outdoorových kampaních.