Niceboy v kampani prezentuje spotřebiče jako stylovou volbu

Niceboy spouští kampaň „Tvůj styl, tvůj domov”, v níž zdůrazňuje, že i stylový design může být dostupný pro každého. 

St 21. května 2025 06:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/skqk3auz/niceboy_airsonic-pro

Fullscreen Sdílet

/media/skqk3auz/niceboy_airsonic-pro

Fullscreen Sdílet

Niceboy se ve své květnové kampani zaměřuje na nabídku domácích spotřebičů, jako jsou vysavače, topinkovače nebo fény. Se sloganem „Tvůj styl, tvůj domov“ odráží novou komunikační linku značky a zdůrazňuje, že stylový a funkční design může být dostupný pro každého.

„Spotřebiče do domácnosti jsou naší nejrychleji rostoucí produktovou kategorií od začátku letošního roku. Ačkoliv nás lidé dosud vnímali především jako špičku v oblasti audia, segment domácích spotřebičů bereme jako klíčovou oblast dalšího rozvoje. Naším cílem je vybudovat i zde stejně silnou pozici, jakou máme v hudebním světě,“ uvedl Michal Čarný, CEO Niceboy.

„Vidíme jasný posun – produkty Niceboy do domácnosti se začínají prosazovat, a to nejen u zákazníků, ale i v odborných hodnoceních. V naší květnové kampani chceme ukázat, že máme v této oblasti co nabídnout. Cílem je mimo jiné představit naši filozofii, že domov by měl být především odrazem osobnosti každého z nás,“ vysvětluje Kristýna Rakovská, marketingová ředitelka značky Niceboy.

Kampaň, jež představí tyčový vysavač Hurricane H7, topinkovač Cruncher C4 a fén AirSonic Pro v rosegold barvě, využívá rádio, outdoor a internet.

-stk-

# reklama # kampaň # soutěž # Niceboy # test # domácí spotřebiče

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.