Albert se v nové kampani spojuje se značkou Niceboy
V nové sběratelské kampani nabízí Albert za věrnostní body produkty
značky Niceboy se slevou.
V nové sběratelské kampani nabízí Albert za věrnostní body produkty
značky Niceboy se slevou.
Niceboy spouští kampaň „Tvůj styl, tvůj domov”, v níž zdůrazňuje,
že i stylový design může být dostupný pro každého.
V nové kampani se ČSOB zaměřuje na placení nositelnou elektronikou. Noví
klienti získají platební prsten nebo náramek.
V nové věrnostní kampani mohou zákazníci Alberta získat za nasbírané
body příběhové knížky pro děti nebo elektroniku.
Zvýšení povědomí o značce, ale i příspěvek k celkovému obratu
přináší e-shopům kampaně v tradičních médiích. Vyplynulo to
z diskuse na setkání Eshopista.
Albert spouští další letní věrnostní kampaň, v níž nabízí herní a
hudební produkty od značky Niceboy.
V nové sběratelské kampani cílí Albert nejen na děti, které se
v září vrací do školy, ale i na domácí mazlíčky.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Značka Niceboy mění své logo, obaly i komunikaci napříč médii.