Nespresso podporují v digitálu umělci z Česka i Slovenska

Nespresso představuje digitální kampaň, ve kterých vystupuje šest umělců české a slovenské kulturní scény, aby představili novou řadu kávovarů Vertuo Pop.

Po 6. března 2023 13:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/24081/nespresso

Fullscreen Sdílet

/media/24081/nespresso

Fullscreen Sdílet

Nespresso představuje digitální kampaň, ve kterých vystupuje šest umělců české a slovenské kulturní scény, aby představili novou řadu kávovarů Vertuo Pop. V jedné kampani se tak potkávají Dara Rolins, Adam Mišík, Ján Koleník, Alžběta Ferencová alias Zea, Daniel Krejčík a Elizabeth Kopecká.

„Chceme zajímavě zaujmout na lokálním trhu, a proto přicházíme s lokální digitální kampaní, kde využíváme inspirativní zástupce kulturní a společenské scény. Věříme, že oslovíme nejen mladou cílovou skupinu a značce Nespresso kampaň umožní rychleji penetrovat s novým kávovarem a systémem Vertuo na českém a slovenském trhu na trhu,“ říká Andrea Petrová, marketingová manažerka Nespresso.

Celý projekt i kreativní koncept kampaně vznikl ve spolupráci režiséra Marka Jarkovského a marketingového týmu Nespresso. 

Zdroj: Nespresso

Zdroj: Nespresso

Kampaň zahájila 1. 3. 2023 na sociálních sítích Nespresso (Facebook, Instagram a YouTube), webových stránkách www.nespresso.com a v Nespresso Boutiques v České republice a na Slovensku.

-mav-

# reklama # YouTube # Nespresso # kávovar # Vertuo Pop

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.