Polovině Čechů jedna káva denně nestačí, mladí ji ale pijí méně
Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková.
S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším
inzerentem je L’or.
Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková.
S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším
inzerentem je L’or.
Nespresso představuje digitální kampaň, ve kterých vystupuje šest umělců
české a slovenské kulturní scény, aby představili novou řadu kávovarů
Vertuo Pop.
Firemní lednice FreshPoint nabídne kromě jídla i výběrovou kávu.
Češi mají stále v oblibě tureckou kávu. Muži častěji preferují
espresso, ženy zase latte nebo cappuccino, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
Nespresso představilo novou řadu Vertuo, která je založená na technologii
Centrifusion. Tato řada je na českém a slovenském trhu od 14. září.
V rámci nové soutěže Nescafé Dolce Gusto lze vyhrát ručně malované
kávovary z řady Genio S.