Nelež vyzývá kampaní k boji proti dezinformacím

V komunikační kampani pracuje spolek Nelež s nejsledovanějšími jmény, kauzami a otázkami, kolem kterých se dezinformace šíří.

Čt 4. listopadu 2021 17:10 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18821/nelez_clv_01

Fullscreen Sdílet

/media/18821/nelez_clv_01

Fullscreen Sdílet

Spolek Nelež, který založili kreativci za účelem boje proti dezinformacím,  spustil na podzim komunikační kampaň. Postavil ji na nejsledovanějších jménech, kauzách a otázkách, kolem kterých se dezinformace šíří. Jednotlivá témata nechává otevřená a zároveň apeluje na lidi, aby se rozhodovali na základě faktů.

Kampaň, jež odstartovala v polovině září, byla záměrně načasována na období voleb do Poslanecké sněmovny. „Je to období, kdy dezinformace nabírají na síle, kdy je velká snaha společnost ještě více štěpit a polarizovat, kdy se zveřejňují záměrně manipulativní  informace. Proto nám přišlo důležité apelovat na lidi se sdělením, že je potřeba si informace ověřovat a nespoléhat se jen jeden zdroj. A to jsme dramatizovali skrz společensky citlivá témata, která jsme aktuálně měnili,“ vysvětluje Roman Číhalík, předseda spolku Nelež.  

Vizuály ke komunikační kampani spolku Nelež

Kampaň poběží až do poloviny listopadu k vidění v outdooru, na internetu a sociálních sítích. Ve venkovním prostoru využívá billboardy, citylighty a rámečky pražského metra. Její kreativa vznikla in-house.

-stk- 

# reklama # kampaň # Nelež # dezinformace # in-house # volby

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.