Nejvíce inzerce umístila ze zmrzlin zatím letos Prima

Mezi lednem a červencem patřila k největším inzerentům ze segmentu zmrzlin značka Prima.

Pá 10. září 2021 13:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Výzkum

/media/18166/pegas

Fullscreen Sdílet

/media/18166/pegas

Fullscreen Sdílet

V období mezi lednem a červencem letošního roku investovala do inzerce zatím nejvíce značka Prima. Podle monitoringu reklamy Ad Intel, jež sleduje ceníkové ceny inzerce, vydala na reklamu přes 114 milionů korun. Mezi silné inzerenty dále patřila Algida, Míša, Häagen-Dazs a Česká zmrzlina z Opočna. 

/media/18164/adintel_zmrzliny

Fullscreen Sdílet

Nejvíce podporovanou zmrzlinou byla Pegas Premium od Primy, Magnum Double od Algidy, Míša, Häagen-Dazs a Prima Mrož.

/media/18165/adintel_zmrzliny_produkty

Fullscreen Sdílet

Pod monitoringem Ad Intel je podepsána agentura Nielsen Admosphere. Data získává nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk-

# Prima # reklama # inzerce # Nielsen Admosphere # reklamní výdaje # Ad Intel # Míša # zmrzliny # Algida # Häagen-Dazs # Česká zmrzlina z Opočna

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.