Nejsilnějším inzerentem z prodejců knih byl loni Luxor

V loňském roce inzeroval v segmentu prodejců knih bylo knihkupectví Luxor. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel. 

/media/2117/luxor

Fullscreen Sdílet

/media/2117/luxor

Fullscreen Sdílet

Za rok 2023 inzerovala podle dat Ad Intel společnosti Nielsen v segmentu prodejců knih nejvíce inzerovala značka Luxor, jež investovala v ceníkových cenách do reklamního prostoru 27 milionů korun. Druhý největší objem inzerce umístily s téměř 18 mil. korun Knihy Dobrovský, následovalo Knihcentrum.cz s 8 mil. korun. 

/media/b41dh3f1/ad-intel-prodejci-knih

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk- 

# reklama # Nielsen # knihkupectví # Luxor # Knihy Dobrovský # monitoring reklamy # Ad Intel # prodejci knih # Knihcentrum.cz

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.