Až 68 % Čechů se při online nákupu setkává s problémy
Počet online nakupujících roste v České republice rychleji než
v zahraničí, nicméně většina z nich se setkává s problémy.
Počet online nakupujících roste v České republice rychleji než
v zahraničí, nicméně většina z nich se setkává s problémy.
Devět z deseti Čechů zajímá země původu produktů, ukazuje výzkum
Nielsen Admosphere. Kaufland vede žebříček inzerentů z řad
širokosortimentních řetězců.
Pandemie zrychlila tempo růstu e-commerce a marketing musel začít reagovat na
chování spotřebitelů. Udržet stávající a zároveň získat nové
zákazníky je jiné než v době před covidem.
Tesco navazuje spolupráci se Světovým fondem na ochranu přírody.
U zaměstnanců, zákazníků i dodavatelů chce zvýšit zájem
o udržitelnější potraviny.
Technologický gigant uzavřel partnerství se společností Shopify a po vzoru
Pinterestu přichází s vizuálním vyhledáváním.
Globální pandemie mění životy lidí i jejich komunikaci, práci a
nákupní chování. Retail se musí na tuto novou realitu adaptovat.
Přinášíme výběr trendů v retailu pro rok 2021.
Interaktivita, možnost nakupovat s přáteli či herní prvky, to vše může
oživit nakupování na internetu.
OMG Research připravilo čtvrtou vlnu výzkumu o chování českých
spotřebitelů v době pandemie covid-19.