Investice do médií překonaly i v listopadu loňský objem
Všechny monitorované mediatypy vykazují za období jedenácti letošních
měsíců vyšší objemy reklamních investic než ve srovnatelném loňském
období.
Všechny monitorované mediatypy vykazují za období jedenácti letošních
měsíců vyšší objemy reklamních investic než ve srovnatelném loňském
období.
Podle monitorovaných ceníkových cen inzerce je letos nejsilnějším
zadavatelem v segmentu obuvi řetězec CCC.
Zatímco v tradičních médiích převažují v souvislosti s třetí
očkovací dávkou články s pozitivním hodnocením vakcinace, na sítích
dominují odmítavé příspěvky, zjistila analýza Newton Media.
Z komunikační agentury C&B (nově katz83) nastupuje do Newton Media
David Kursa.
Objem monitorovaných reklamních investic v médiích dosáhl v letošním
říjnu vyšší hodnoty než ve stejném období loni.
V monitoringu Newton Media je nově možné využívat funkcionalitu entit pro
rychlejší přehled nejvíce užitých výrazů. Zpřístupněna byla také
sociodemografická data k 760 titulům.
Hrubý objem reklamních investic v médiích byl za letošních devět
měsíců podle monitoringu vyšší než ve stejném období loni.
Doručený objem televizních reklamních GRP za první tři čtvrtletí
letošního roku zůstává nad úrovní srovnatelného období
loňského roku.
Objem monitorovaných reklamních investic v médiích za prvních osm
měsíců letošního roku zůstává stále nad úrovní loňského
srovnatelného období, ukazují data Nielsen Admosphere.
Podle hrubých údajů z monitoringu se reklamní výdaje v červenci mírně
zvýšily. Nad úrovní loňského stejného období zůstávají i za prvních
sedm měsíců roku.