Z potravinových řetězců inzeroval loni nejvíce Lidl
Podle monitoringu Ad Intel investoval v minulém roce z potravinových
řetězců nejvíce do reklamy Lidl.
Podle monitoringu Ad Intel investoval v minulém roce z potravinových
řetězců nejvíce do reklamy Lidl.
Na vybraných prodejnách Tesco sjednocuje sekce s potravinami, které se
blíží expiraci.
# Aktuality # Internet & Mobil
V Česku vznikla nová informační služba ESG Radar, která se specializuje
na témata udržitelnosti.
Největším inzerentem v segmentu stolních, deskových a karetních her byla
za první deset měsíců firma Hasbro a z produktových značek pak měla
největší objem inzerce hra Cluedo.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Největším reklamním zadavatelem reklamy je v letošním roce
značka Pepsi.
Všechny sledované mediatypy vykázaly v letošním osmém měsíci
meziroční růst monitorovaných investic do médií. Dosavadní vývoj
reklamních investic v médiích je oproti loňsku vyšší o 12 procent.
Provozovatel sítě Benzina Orlen je letos zatím nejsilnějším zadavatelem
v segmentu čerpacích stanic.
S použitím umělé inteligence začíná Monitora vyhodnocovat
nejdůležitější zprávy o konkrétním tématu.
# Aktuality # Internet & Mobil # PR
Novinkou je například okamžité upozornění na neobvyklé zmínky či
nástroj Události, který umí ze shluku zpráv vytvořit srozumitelný
příběh.
Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních
sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %.