Modivo se v kampani zaměřuje na životy skutečných žen

Modivo spouští novou kampaň „Vyjádřete sebe“, ukazují životy skutečných žen.

Po 23. října 2023 13:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26307/modivo

Fullscreen Sdílet

/media/26307/modivo

Fullscreen Sdílet

Módní multibrand Modivo startuje novou kampaň, v níž se zaměřuje na životy skutečných žen, které svou vnitřní i fyzickou silou inspirují k mimořádným výkonům. Hlavní tváří se pro český trh stala influecerka, trenérka a fashionistka Klára Pokorná.

Kampaň probíhá na čtyřech trzích z  regionu střední a východní Evropy, kde Modivo působí. V každé zemi pracuje s jinou ženou a staví na videu, jenž bylo natočeno na tradiční filmovou pásku. „Každá ambasadorka by nám měla umožnit identifikovat se s danou zemí, jednoznačně ji rozpoznat a odlišit od těch ostatních. Stejně jako to mají ony samy v reálném životě,“ vysvětluje Ola Szol, marketingová a e-commerce ředitelka společnosti Modivo.  

Kampaň je k vidění na vlastních kanálech Modivo. Součástí jsou také PR aktivity a online média. Režie videí se ujala Marysia Makowska. Fotografie vytvořila Marta Wojtal. O produkci se postarala společnost Papaya Films, o audio produkci a online Lunapark. 

-stk- 

# e-shop # reklama # kampaň # Papaya Films # Modivo # Klára Pokorná # Marysia Makowska # Marta Wojtal # Lunapark

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.