Miele do kampaně zapojuje známé tváře i fanoušky

Miele se v nové kampani „Mám Miele“ spojuje s Liborem Boučkem, Zdeňkem Pohlreichem, Kristínou Nemčkovou nebo Ester Ledeckou.

Út 28. listopadu 2023 06:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/26757/miele_mám-miele_zdeněk-pohlreich

Fullscreen Sdílet

/media/26733/miele-mam-miele-3

Fullscreen Sdílet

Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost i profesionální provozy, startuje novou kampaň s názvem „Mám Miele“. Jejím cílem je ukázat, proč si zákazníci vybírají značku Miele a jaké jsou její hlavní benefity.

„Kampaň se zaměřuje na silné prodejní argumenty, které odlišují značku Miele od konkurence a které si s Miele zákazníci nejčastěji spojují. Mezi ně patří kvalita, moderní technologie i unikátní funkce přístrojů, udržitelnost v podobě testování přístrojů na životnost 20 let nebo špičková zákaznická péče a široká nabídka originálního příslušenství,“ říká Josef Jelínek, CEO Miele ČR a SR.

Do kampaně se zapojily známé osobnosti, které zároveň používají produkty Miele, mezi nimi například šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, nejmladší vítězka klání MasterChef Kristína Nemčková, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková nebo moderátor Libor Bouček. 

Součástí kampaně byla i aktivační soutěž na sociálních sítích, ve které se zákazníci svěřovali s důvody, proč mít Miele. Vybraní ambasadoři z jejich řad pak v kampani doplní známé tváře. 

Kampaň se objevuje v printu, na internetu a sociálních sítích, doplňují ji PR aktivity. Podepsána je pod ní agentura KPA ONE.

-stk- 

# reklama # kampaň # soutěž # Miele # ambasadoři # aktivační soutěž

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.