Mediální rozpočet Mastercard se přesouvá k WPP Media

Po jedenácti letech spolupráce se Mastercard rozhodla přesunout svůj mediální rozpočet.

Út 19. srpna 2025 15:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15792/shutterstock_mastercard

Fullscreen Sdílet

/media/15792/shutterstock_mastercard

Fullscreen Sdílet

WPP Media (dříve GroupM) získala podle zahraničních médií globální mediální rozpočet Mastercard. Od roku 2014 se o klienta starala agentura Carat ze skupiny Dentsu. Globální mediální rozpočet Mastercard je odhadován na 180 milionů USD (cca 3,78 mld. Kč).

Média zmiňují, že pro WPP, která v poslední době přišla o globální rozpočet Marsu a aktuálně prochází restrukturalizací, jde o významnou výhru. Novou CEO skupiny WPP se od příštího měsíce stane Cindy Rose, která nahradí Marka Reada.

„Jde o zásadní vítězství pro naši společnost, které potvrzuje sílu WPP Media, integrovanou nabídku a investice, jež našim klientům přinášejí výhodu v éře AI,“ cituje server AdNews Briana Lessera, CEO WPP Media.

-mav-

# mediální nákup # mediální plánování # tendr # Mastercard # WPP Media

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.