Mediální rozpočet Mastercard se přesouvá k WPP Media
Po jedenácti letech spolupráce se Mastercard rozhodla přesunout svůj
mediální rozpočet.
Po jedenácti letech spolupráce se Mastercard rozhodla přesunout svůj
mediální rozpočet.
Nová fáze kampaně si klade za cíl zvýšit povědomí o kartě mezi
fanoušky a jejich rodinami.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na
rozjezd“.
Největším trendem jsou mezi českými spotřebiteli wellness resorty,
ukazují data společnosti Mastercard.
V nové kampani se ČSOB zaměřuje na placení nositelnou elektronikou. Noví
klienti získají platební prsten nebo náramek.
„Tohle radši nezkoušejte!“, to je název nového seriálu, který
připravily ČSOB, Policie ČR a Mastercard ve spolupráci s Českou
televizí.
V restauracích večeří lidé dříve, nákupy potravin a péči o sebe sama
přesouvají na pracovní dny, ukazují data Mastercardu.
Mastercard spustil na podzim lokální kampaň s názvem „Příležitost pro
všechny: K nezaplacení“.