Dům zahraniční spolupráce si pro kampaně vybral Remmark
V otevřeném výběrovém řízení si Dům zahraniční spolupráce vybírá
na zajištění informačních a propagačních kampaní agenturu Remmark.
V otevřeném výběrovém řízení si Dům zahraniční spolupráce vybírá
na zajištění informačních a propagačních kampaní agenturu Remmark.
Dům zahraniční spolupráce (DZS) chce kampaní povzbudit zahraniční
vědecké a vzdělávací instituce k navázání partnerství s českými
protějšky.
Dům zahraniční spolupráce chce vypsat tendr na zajištění informační a
propagační kampaně za 30 milionů korun.
Dům zahraniční spolupráce spouští celorepublikovou kampaň Evropský
dobrovolník. Chce povzbudit mladé k dobrovolnictví.
Dům zahraniční spolupráce si na nákup mediálního prostoru vybral agenturu
Remmark.