Media Club spolupracuje se sociální platformou IndaHash

IndaHash klientům nabízí správu kampaní na sociálních sítích, zejména na Instagramu.

St 13. května 2020 10:15 1 min Sdílet

# Aktuality # TV # Reklama

/media/12773/nahled_indahash

Fullscreen Sdílet

Obchodní zastupitelství Media Club nově navázalo spolupráci s platformou IndaHash, která vznikla v Polsku. Ta klientům nabízí zjednodušenou správu kampaní na sociálních sítích, zejména na Instagramu. Do platformy se postupně zapojí tváře známé z obrazovek televize Prima, a připojí se tak k téměř deseti tisícům influencerů.

Platforma IndaHash funguje na rychlém a automatickém přiřazování vhodných influencerů dle zaměření značky a požadavků stanovených tvůrcem reklamní kampaně. Z větší části spolupracuje s mikro influencery, ale i s midi a makro influencery. Jedná se o nástroj, který umožňuje oslovit potenciální zákazníky fotografiemi či krátkými videi, sdílenými běžnými lidmi. Výhodou má být i to, že nevyžaduje individuální podepisování smluv s každým influencerem zvlášť.

„Tato platforma má pro klienty Media Clubu ještě jednu výhodu – umí spravovat kampaně i mimo území České republiky, čímž značně zjednodušuje práci českým firmám působícím ve více zemích. Správa IndaHash zahrnuje Instagram, Tik Tok, YouTube, Snapchat, Twitter a Facebook,“ říká Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje Media Clubu.

-mav-

# reklama # influencer # sociální síť # Media Club # IndaHash

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.