Mattoni podporuje kampaní funkční vodu Imuno

Kampaní s názvem „Podpořte svou imunitu s chutí” komunikuje Mattoni svou funkční minerální vodu Imuno. 

St 21. května 2025 06:50 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/cvqhovmu/mattoniimuno

Fullscreen Sdílet

/media/cvqhovmu/mattoniimuno

Fullscreen Sdílet

Mattoni startuje kampaň na podporu své funkční minerální vody Imuno. Se heslem „Podpořte svou imunitu s chutí“ míří do televize, tisku, na internet i sociální sítě, kde bude spolupracovat i s vybranými influencery. 

Mattoni Imuno letos přináší několik novinek – vedle nového formátu 0,7 l je to i vyšší obsah vitamínů. Na výběr jsou dvě varianty – mango & pomeranč a jablko, kiwi & ananas, z nichž ta druhá navíc obsahuje ženšen, echinaceu, ginkgo bilobu a šípek. „Minerální vody obohacené o vitamíny a další prospěšné látky jsou na vzestupu. Spotřebitelé jednoduše hledají stále něco navíc,“ říká Eva Straškrábová, senior brand manažerka značky Mattoni.

Ústředním prvkem kampaně je dvacetisekundový televizní spot, jenž ilustruje každodenní situace, jako je dojíždění městskou hromadnou dopravou či práce v rušném kancelářském prostředí, kde lidé ocení dostupnou podporu organismu. Reklama v obrazové i emoční rovině vyzdvihuje funkční benefity nápoje a ukazuje, že s Mattoni Imuno lze zvládnout „náročné dny s lehkostí". 

„S kreativní dramatizací Mattoni Imuno jsme šli co nejblíže k produktu, který má na svém obalu krásný metalický štít. Právě ty se staly hrdiny naší kreativy a doprovází naše postavy po celý den,“ popisuje David Suda, kreativní ředitel agentury WMC/Grey, jež je pod kampaní podepsána. Produkci spotu zastřešovala společnost Creative Embassy, režie se ujal Jan Ruttner

Součástí kampaně je také spolupráce s tvůrci obsahu na sociálních sítích, především s těmi s dosahem do 50 tisíc sledujících, kteří mají blízký vztah ke své komunitě i ke značce Mattoni. „Oslovili jsme rozmanitou skupinu autentických osobností, která pokrývá široké spektrum zájmů cílové skupiny – od sportu a aktivního životního stylu přes módu, wellness a zdraví, až po zábavný obsah. Tento pestrý mix pomáhá přenášet poselství kampaně v přirozeném tónu napříč digitálním světem,“ dodává Straškrábová s tím, že se zapojili například pepa.juha, klaralhotska, pepiada, adelsestakova, machulidis, maslonkovaa.l, nathalia_k nebo liarample.

-stk- 

# reklama # kampaň # WMC Grey # Mattoni # Creative Embassy # funkční vody # Mattoni Imuno # Jan Ruttner

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.