Martini v nové kampani mění pojetí aperitiva

Z přípravného drinku se v nové kampani značky Martini stává „společenský moment plný barev". 

Út 1. července 2025 06:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/zotjxgqv/fy25_martini_fiero_tonic

Fullscreen Sdílet

/media/zotjxgqv/fy25_martini_fiero_tonic

Fullscreen Sdílet

Značka Martini, patřící do portfolia společnosti Bacardi, přichází s novým pojetí aperitiva. Podporuje jej globální kampaní s názvem „Dare to Be“, v němž se drink z klasické předehry večera mění v „plnohodnotný zážitek a společenský moment plný barev, lehkosti a originality". 

Novinkou je také lahev, jež prošla faceliftem inspirovaným italskými podloubími v Turíně. Její litrová varianta je o 30 gramů lehčí, což má snižovat uhlíkovou stopu při výrobě. Štíhlejší tvar umožňuje přepravit více kusů na paletě. 

Varianty Martini Bianco, Rosso, Fiero, Rosato a Extra Dry doplňují dnes i nealkoholické verze Vibrante a Floreale. „Trh s aperitivy zažívá nebývalý rozmach,“ popisuje Mahesh Madhavan, CEO Bacardi Limited, a dodává: „Rychleji roste už jen tequila. Celosvětově má tato kategorie hodnotu téměř 11 miliard dolarů a její růst se očekává i v dalších letech. Investicí do značky Martini oslavujeme její historii a zároveň přinášíme něco nového milovníkům stylového pití po celém světě.“

-stk- 

# reklama # kampaň # lahev # Aperitivo Italiano # Martini # Bacardi # aperitiv

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.