Martini v nové kampani mění pojetí aperitiva
Z přípravného drinku se v nové kampani značky Martini stává
„společenský moment plný barev".
Z přípravného drinku se v nové kampani značky Martini stává
„společenský moment plný barev".
Bioderma si letos připomíná 30 let od uvedení své micelární vody
Sensibio H20. K výročí připravila speciální design s Victorií
Beckham.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Absolut vodka představuje limitovanou edici lahve inspirovanou znovuobjevením
Warholovy malby „Absolut Blue“.
Rum Matusalem představuje v České republice novou podobu lahve své
patnáctileté varianty, půl roku před zbytkem světa.
Sprite končí se svou zelenou lahví, nově se plní jen do čirých lahví,
které mají usnadnit recyklaci.
Hlavním hrdinou nové kampaně Kláštorná Kalcia se stává recyklovaná
láhev s rozetou.
Rum z venezuelské palírny Pampero změnil po letech svůj design. Sází na
zakulacenou lahev a kožený vak.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Papírové etikety nahradí na vratné lahvi Pilsner Urquell aluminiové folie a
plastové nálepky.