Pivovar Radegast uvádí na trh vysoce hořké pivo Ratar
Radegast Ratar má být nejvíce hořkým pivem v historii pivovaru Radegast.
Radegast Ratar má být nejvíce hořkým pivem v historii pivovaru Radegast.
Gin Beefeater přichází na český trh s předmíchanými koktejly
v plechovce. Nabídne tak Dry & tonic a Pink & tonic.
# Aktuality # Marketing # Retail
V nové věrnostní kampani nabídne Albert cestovní tašky
i zážitkový deník.
Rozvážková služba Uber Eats na českém trhu do měsíce skončí.
# Aktuality # Marketing # Retail
Hornbach uvádí na trh vlastní značku prémiového krmiva s názvem Finevo.
Jakmile to bude možné, začnou produkční týmy v zahraničí natáčet
filmová videa se spíkry a rovněž se budou připravovat další věci tak,
aby Marketing Festival byl i online co nejpoutavější, vysvětluje pořadatel
Jindřich Fáborský.
Trh s luxusem se kvůli koronavirovým opatřením propadl. Návrat bude podle
analytické společnosti Bain & Co. jen velmi pozvolný.
První ročník konference Nástroje v marketingu se uskuteční online, a to
26. května.
Společnost Mattoni 1873 rozváží po Praze nápoje svých značek Mattoni,
Magnesia, Aquila, Mirinda či Pepsi.
Studentský průkaz ISIC dokáže v Česku oslovit přes půl milionu
studentů. Co v komunikaci s nimi funguje, prozrazuje Jana Valušová ze
společnosti GTS Alive.