Autor textu MediaGuru
První ročník konference Nástroje v marketingu se uskuteční online, a to
26. května.
První ročník online konference Nástroje v marketingu chce představit praktické nástroje, které mohou marketéři ve své práci využít. Konference proběhne 26. května online.
Konkrétně půjde o nástroje pro tvorbu chatbotů a příklady z praxe při jejich implementaci do marketingové strategie. Dále nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích nebo pravidla pro vypracování brand manuálu.
Jak přestat rozesílat klasické newslettery, které mají na klienty nedostatečný dopad, a zefektivnit své e-mailingové kampaně? Výraznou změnu mohou přinést automatizované e-mailové kampaně propojené s dalšími kanály. Jak se na e-mail marketing dívat globálněji a využít všech možností, prozradí Ondřej Ratajský ze SmartEmailing.
Kontentino je nástroj pro správu obsahu na sociálních sítích. O tom, jak získat více času třeba na kreativitu, jak dobře plánovat příspěvky nebo jak zjistit, jaký obsah je nejvýkonnější, bude mluvit Hana Nováková.
Ekaterina Obolenskaya a Daniel Urminský ze společnosti Isobar představí účastníkům pokročilé funkcionality jedné z nejrozšířenějších platforem pro omnikanálovou zákaznickou komunikaci, konkrétně se zaměří na nástroje pro personalizovanou komunikaci.
Jak komplexně nahlížet na analýzu klíčových slov, kdy dává smysl se do ní pustit a jak správně využít data, která díky ní získáme, poradí Filip Podstavec, který působí ve společnosti Marketing Miner.
Uvedená témata jsou jen výběrem, s celým programem je možné seznámit se na stránkách akce. Pro účast na konferenci stačí vyplnit přihlašovací formulář.
-mav-
# konference # marketing # Internet Info # Nástroje v marketngu
Autor textu MediaGuru