Beefeater uvádí dvě Ready to Drink novinky

Gin Beefeater přichází na český trh s předmíchanými koktejly v plechovce. Nabídne tak Dry & tonic a Pink & tonic.

Čt 7. května 2020 07:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/12722/beefeater_gintonic

Fullscreen Sdílet

/media/12723/beefeater_rtd

Fullscreen Sdílet

Značka ginu Beefeater, jež spadá do portfolia společnosti Jan Becher Pernod Ricard, na českém trhu uvádí novinku v podobě předmíchaných koktejlů v plechovce. Ready to Drink nabídne ve variantě Dry & tonic a Pink & tonic. 

„S touto novinkou přichází značka Beefeater na základě přetrvávajícího a neutuchajícího ginového boomu a rostoucí poptávky po této jednoduché a vždy dostupné formě pití drinků. Svěží drink si tak spotřebitelé můžou vychutnat kdekoliv a kdykoliv, když nemají příležitost namíchat si vlastní Beefeater&tonic nebo si jej objednat v baru,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru manažerka značky Michaela Michalová. 

Na finální recepturu dohlížel Master Distiller ginu Beefeater Desmond Payne. Nyní jsou obě dvě varianty k dostání na velkoobchodech, od půlky května také v Makru. „Maloobchodní řetězce a e-commerce se přidají v červnu a v červenci,“ dodává Michalová. 

Marketingová podpora novinek se zpočátku zaměří na BTL aktivity v místě prodeje. Pro prázdninové měsíce jsou v plánu originální aktivace, jejíž součástí bude i digitální amplifikace.

-stk- 

# kampaň # novinka # Jan Becher Pernod Ricard # Beefeater # gin # koktejl # RTD # Ready to Drink

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.