Pandemie dočasně oživila kouzlo autokin
Jen v Praze vzniklo v posledních týdnech hned několik autokin, které
kromě filmového zážitku nabízí i občerstvení. S uvolněním opatření
však skončí.
Jen v Praze vzniklo v posledních týdnech hned několik autokin, které
kromě filmového zážitku nabízí i občerstvení. S uvolněním opatření
však skončí.
Pandemie zasáhla i influencer marketing, některé firmy rušily naplánovanou
reklamu, jiné naopak dokázaly získat nové sledující.
Kojenecká mléčná výživa Sunar přišla v dubnu na český trh
s novějšími obaly.
# Aktuality # Marketing # Retail
H&M přináší na český trh svůj digitální věrnostní program Hello
Member.
# Aktuality # Marketing # Retail
Věrnostní karta řetězce Kaufland má tři měsíce od spuštění již přes
milion zákazníků. Benefity bude i nadále rozšiřovat.
Nový cyklus konferencí s názvem Jak znovu roztočit kola ekonomiky zahajuje
prvním živým přenosem právě na dané téma.
Mezinárodní tisícihlavé festivaly letos v létě nebudou. Zadavatelé
vymýšlí alternativní aktivace.
Plzeňský Prazdroj neplánuje pokračovat se svou novou službou Čepované
domů. Po otevření hospod ji zastaví.
Plzeňský Prazdroj představí ještě v květnu novinku v podobě sušenek
z mláta. Nabídne je ve třech variantách.
Chceme dát lidem příležitost udělat něco, z čeho budou mít dobrý
pocit, říká ředitelka strategického marketingu Penny Zlata Ulrichová.