Kaufland Card má přes milion zákazníků, přidá další benefity

Věrnostní karta řetězce Kaufland má tři měsíce od spuštění již přes milion zákazníků. Benefity bude i nadále rozšiřovat.

Čt 14. května 2020 15:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Retail

/media/11686/kaufland-card_2708x2020

Fullscreen Sdílet

/media/11686/kaufland-card_2708x2020

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Kaufland hlásí čtvrt roku od zavedení svého věrnostního programupřes milion členů. Kaufland Card mohou zákazníci využívat k čerpání akčních nabídek, slev na míru nebo zapojení do soutěží. Benefity budou podle firmy i nadále přibývat. 

„Spektrum benefitů, které Kaufland Card nabízí, budeme neustále rozšiřovat. Chceme navíc spolupracovat i s dalšími partnery, aby si naši zákazníci mohli užít výhody věrnostní karty nejen v Kauflandu,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti. 

Největší zájem spotřebitelů registroval řetězec o svou věrnostní kartu hned po spuštění v únoru a začátkem března. „Teď roste počet nových uživatelů v řádech několika tisíců denně. Aplikace stále patří k nejstahovanějším,“ popisuje Renata Maierl. 

Kaufland svůj program podpořil také rozsáhlou marketingovou kampaní v televizi, outdooru, rádiu, tisku a na internetu. „Například na Google byl pojem Kaufland Card v době uvedení na trh nejvyhledávanějším pojmem,“ dodává Renata Maierl. K udržování zájmu přispívá nyní především online komunikace, sociální média a webové stránky řetězce, na kterém si lidé mohou porovnat ceny akčního zboží s Kaufland Card i bez ní. 

Kartu Kaufland Card mohou zákazníci získat dvěma způsoby: v elektronické podobě stažením Kaufland aplikace v Apple Store nebo na Google Play či ve fyzické formě vyzvednutím v oddělení informací v kterékoli z prodejen. Registrovat se a kartu aktivovat poté mohou jak přímo v prodejně, tak z domova pomocí webového registračního formuláře na www.kauflandcard.cz. Plastovou kartu lze samozřejmě propojit s tou digitální. Na jeden digitální účet v aplikaci může mít zákazník přihlášených až pět fyzických karet.

V současnosti se řetězec soustředí především na komunikaci bezpečnostních opatření, která byla zavedena na prodejnách. Kaufland zavedl na pokladnách ve všech svých 134 prodejnách ochranná plexiskla, která v květnu přidal také na úseky pečiva. Od konce dubna mají navíc zaměstnanci na samoobslužných pokladnách plexi štít na obličej. Do zajištění ochranných pomůcek už Kaufland investoval v řádech desítek milionů korun.

-stk- 

# retail # kampaň # Kaufland # věrnostní karta # věrnostní program # Kaufland Card

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.