• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Data

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Data

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV & video

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV & video

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV & video

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV & video # Data

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

/media/uaglqhlo/mamasburger

# Aktuality # Marketing

Mama’s Burger otevírá svou první pobočku v Praze

/media/mpahkdsj/muz-i-v-letu-bolek-poli-vka-pavel-zedni-c-ek-miroslav-donutil

# TV & video # Aktuality

TV Nova natáčí seriál Muži v letu se Zedníčkem, Donutilem a Polívkou

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Marketing

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV & video
    • Online
    • Audio
    • Tisk
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Retail
    • Data
    • Lidé
    • Ostatní
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Vše
  • Aktuality
  • TV & video
  • Online
  • Audio
  • Tisk
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Retail
  • Data
  • Lidé
  • Ostatní

Marketing

Přejít na články

/media/14222/content-marketing

# Marketing

Content First: Sponzorovaný obsah dokáže zaujmout

Út 29. září 2020 11:35 10 min

Letošní ročník konference o obsahovém marketingu Content First se uskutečnil online. Potvrdil ale efektivitu sponzorovaného obsahu.

/media/14080/shutterstock_ekologie

# Marketing # Retail # Aktuality

Téma udržitelnosti hraje pro polovinu Čechů při nákupech roli

Út 29. září 2020 07:25 8 min

Pro 49 % Čechů má CSR téma význam při nákupech a až 70 % je ochotno si za ekologický výrobek připlatit. Firmy to reflektují a udržitelnost se stala téměř zaklínadlem.

/media/14190/pets_blue_events

# Retail # Data # Marketing

Retail in Detail: Kontakt se zákazníkem nahrazuje správné vystavení

Po 28. září 2020 08:20 6 min

Na trhu s pet food se drží jak malé pet shopy, které staví na přímém kontaktu, tak velké hypermarkety. Ty spoléhají na vizuální prezentaci, především v případě prémiových krmiv.

/media/14180/mcmuffinlucina_slider

# Marketing # Retail

O vegetariánskou a zdravější nabídku fast foodů mají Češi zájem

Ne 27. září 2020 09:15 4 min

KFC,Burger King a nyní i McDonald’s do své nabídky zařadily v poslední době nové produkty, kterými chtějí oslovit i lidi neholdující masu.

/media/4462/albert_kosik

# Aktuality # Marketing

Albert ve věrnostní kampani nabízí nádobí Tefal

So 26. září 2020 09:15 1 min

Albert přichází od konce září s novou sběratelskou kampaní, ve které si zákazníci mohou za body pořídit nádobí řady Tefal Ingenio.

/media/14195/somniumspace

# Marketing # Reklama

Virtuální svět nabízí prostor pro obchodování i reklamu

Pá 25. září 2020 12:05 4 min

Ve virtuálním světě lze dnes postavit dům, prodávat umění a vydělat nemalé peníze. Prostor zde vzniká i pro reklamní zadavatele.

/media/14214/mikulas_prochazka

# Aktuality # Marketing # Lidé

Marketing v CN Group vede Mikuláš Procházka

Pá 25. září 2020 10:00 2 min

Novým marketingovým ředitelem softwarové společnosti CN Group se stal Mikuláš Procházka.

/media/14193/pets_mall_štěpánka_vílová_2

# Marketing # Online

Mall.cz: Pet segment přilákal téměř 40 % nových zákazníků

Čt 24. září 2020 12:50 3 min

Pet segment se stává pro Mall.cz vstupní kategorií, kdy přes něj začínají zákazníci nakupovat online. V některých pet kategoriích roste obrat i o 80 %.

/media/14206/iqos

# Aktuality # Marketing

Philip Morris uvedl nový věrnostní program uživatelů IQOS

Čt 24. září 2020 11:10 2 min

Novou podobu získal věrnostní program uživatelů IQOS, který nabízí svým zákazníkům společnost Philip Morris ČR.

/media/14216/merino_live_foto_logo

# Aktuality # Marketing

Live Sweaters mění název na Merino.Live

Čt 24. září 2020 10:05 2 min

Módní značka Live Sweaters mění název i logo. Bude z ní Merino.Live, impulsem pro změnu je plán rozšiřovat výběr módních kousků z merino vlny a nezaměřovat se jen na svetry.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.