Autor textu MediaGuru
Novou podobu získal věrnostní program uživatelů IQOS, který nabízí svým
zákazníkům společnost Philip Morris ČR.
Novou podobu získal od začátku září věrnostní program uživatelů IQOS, který nabízí svým zákazníkům společnost Philip Morris ČR. IQOS Club v inovované podobě využívá přes 300 tisíc členů, kteří si zaregistrovali svá zařízení na užívání nahřívaného tabáku IQOS. Členové klubu získávají body jako odměnu za doporučení zařízení IQOS přátelům, za nákupy v eshopu, aktivitu na stránkách klubu nebo registraci dalších zařízení. Za body pak získávají zvýhodněné nabídky pro přátele – dospělé kuřáky, možnost získat zážitky, nabídky produktů, pozvánky na VIP akce a další možnosti, které postupně budou přibývat.
„Budování takto těsného vztahu s našimi zákazníky je pro nás výzvou a jejich potřebám jsme také přizpůsobili prakticky všechny naše aktivity,“ říká Klára Pospíšilová Jirovcová, manažerka komunikace Philip Morris CR. Členové IQOS Clubu si mohou nově rozhodnout, jak se svou odměnou naloží – mohou ji plně přenechat novému zájemci, rozdělit se s ním, případně část věnovat na charitativní účely. Philip Morris chce intenzivní komunikací se svými zákazníky přesvědčit další dospělé kuřáky, že IQOS je pro jejich zdraví lepší alternativou užívání tabáku ve srovnání s klasickými cigaretami.
„Věříme, že tato zákaznická platforma nám pomůže vybudovat a prohloubit věrnost zákazníků, jejich spokojenost a propojení se značkou IQOS. Současně díky ní můžeme naše zákazníky odměnit za věrnost a díky zprostředkování přímé spotřebitelské zkušenosti nám pomáhá s konverzí dalších kuřáků cigaret na IQOS,“ dodává Klára Pospíšilová Jirovcová.
Vznik věrnostního programu pro uživatele IQOS souvisí s rostoucí popularitou nové formy užívání nahřívaného tabáku mezi kuřáky, kteří se snaží omezit zdravotní rizika. Členství v klubu je podmíněno plnoletostí uživatele IQOS.
-mav-
# IQOS # Philip Morris ČR # klub # benefit # Klára Pospíšilová Jirovcová
Autor textu MediaGuru