Automatizace pomáhá předcházet roztříštěné zákaznické zkušenosti
Automatizace v marketingu je téma posledních let. Co jí stojí v cestě,
vysvětluje Jakub Lysáček z Enehano Solutions.
Automatizace v marketingu je téma posledních let. Co jí stojí v cestě,
vysvětluje Jakub Lysáček z Enehano Solutions.
Vinselekt Michlovský mění design etiket svých vín a přichází s novými
exkluzivními řadami pro řetězce. Na druhou polovinu roku pak chystá
komunikační kampaň.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka energetického nápoje Big Shock! vstupuje do nové kategorie. Kampaní
představuje tři příchutě své ledové kávy.
Při tvorbě značky je dobré myslet i na některé právní aspekty, které
pomohou předcházet pozdějším nepříjemnostem.
Značka Rim mění svůj vizuální styl. Chce tak posílit komunikaci se
stávajícími partnery a zaměřit se na architekty a designéry.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Plzeňský Prazdroj přináší na český trh alkoholický perlivý nápoj
Viper Hard Seltzer. Na jeho podporu plánuje 360° kampaň.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novým senior brand managerem značky Radegast v Česku a na Slovensku se stal
Josef Jalůvka.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Group Chief Marketing Officer nastoupil začátkem května Jakub
Petřina.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Frisco rozšiřuje svou koktejlovou řadu o Strawberry Daiquiri. Novinku
podpoří kampaní i samplingem.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Cereální nápoj Melta přichází na trh s novou vizuální identitou.
Podpoří ji tiskovou a online kampaní.