Melta se mění, představuje nové obaly i kampaň

Cereální nápoj Melta přichází na trh s novou vizuální identitou. Podpoří ji tiskovou a online kampaní.

/media/16629/melta_original

Fullscreen Sdílet

/media/16629/melta_original

Fullscreen Sdílet

Pardubická společnost Kávoviny se rozhodla restartovat svou značku cereálního nápoje Melta. Připravila pro ni novou vizuální identitu i kampaň, jež má ukázat na přírodní původ surovin i přinést inspiraci. 

Rebranding značky Melta vychází ze spotřebitelského průzkumu, který zpracovala společnost Simply5. Vyplynulo z něj, že povědomí o značce je stále vysoké a že mezi její zákazníky patří především lidé, kteří preferují přírodní a zdraví prospěšné produkty. Část z nich má pití Melty spjaté se vzpomínkami z dětství, ženy zase s obdobím kojení. Při volbě značky hraje kromě absence kofeinu významnou roli také chuťový zážitek. Nejčastěji tak lidé pijí nápoj s mlékem a doslazují si jej cukrem či medem. U potenciálních konzumentů může být bariérou složitější příprava či málo atraktivní obal. 

„Byli jsme potěšeni, že Melta je u většiny spotřebitelů vnímána pozitivně, jako přírodní a zdravá alternativa kávy. Průzkum nám zároveň ukázal, na které věci se máme zaměřit, abychom k Meltě přitáhli i další zákazníky, především z řad lidí, kteří dbají na svůj životní styl,“ vysvětluje Jan Šolta, marketingový poradce společnosti Kávoviny.  

Nová vizuální identita je tak nyní k vidění na obalech, jež byly vytvořeny s respektem k historii značky, zároveň však s cílem oslovit dnešního zákazníka. Mají působit svěže a upozorňovat na přírodní původ použitých ingrediencí. „Novinkou je také praktický stojící sáček na klasickou Meltu, který se lépe skladuje i otvírá,“ dodává Šolta. Nové obaly se obchodech začaly objevovat v průběhu dubna. 

Kromě klasické Melty nabízí značka také balení porcované v sáčcích nebo v instantní variantě. Rebranding měl tak pomoci vizuální prezentaci jednotlivých výrobků v obchodech sjednotit.

Na podzim by do portfolia měla přibýt ještě nová příchuť instantní varianty, jež má ambice oslovit skupinu spotřebitelů, kteří ještě klasické Meltě „nepřišli na chuť“. 

/media/16630/melta_porcovana

Fullscreen Sdílet

/media/16631/melta_instantni

Fullscreen Sdílet

Rebrandovanou značku podporuje kampaň v tisku, na internetu a v místě prodeje. Jedním z jejích cílů je vymanit ji z historické škatulky „náhražek kávy“. Podle společnosti Kávoviny patří Melta mezi cereální nápoje, který může nabídnout pro svůj vysoký obsah čekanky i celou škálu benefitů pro zdraví. Potenciál tak má navázat na aktuální spotřebitelské trendy a rozšiřovat základnu konzumentů.

Součástí kampaně jsou také webové stránky melta.cz a nově založený facebookový profil, kde budou k dispozici tipy, jak si nápoj připravit například v moka konvičce, ve spojení s perníkovým či orientálním koření, či v kombinaci s irskou whiskey. Na recepturách a postupech spolupracovala značka s baristkou Annou Bednářovou.

-stk- 

# reklama # kampaň # vizuální identita # rebranding # obal # Kávoviny # Melta

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.