Marketing Pivovarů Staropramen povede David Zappe

Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen pro český a slovenský trh se stal David Zappe.

/media/16464/david-zappe

Fullscreen Sdílet

/media/16464/david-zappe

Fullscreen Sdílet

Do čela marketingu společnosti Pivovary Staropramen v březnu nastoupil nový ředitel David Zappe. Pozici ve vedení (Country Leadership Team) a kompletní řízení marketingových aktivit převzal po Vladimíře Formánkové.

David Zappe přichází do Pivovarů Staropramen z pivovaru Laško Union, kde působil dva a půl roku jako marketingový ředitel. Dříve pracoval na obdobné pozici v Heineken Slovakia, předtím v marketingu stejné společnosti v České republice, kde se staral o značky jako Krušovice, Zlatopramen, Březňák nebo Desperados. Rovněž zde stál u uvedení radlerů. Svou profesní dráhu započal v roce 2002 ve společnosti SABMiller v Maďarsku. Zkušenosti má také z firem British American Tobacco, Kraft Foods nebo Scott Celaflor.

„Vedení marketingového týmu pro Pivovary Staropramen je pro mě velkou výzvou. Společně nás čeká několik velmi ambiciózních projektů, ať už jde o uvedení novinek na trh, či vrchol partnerství s fotbalovou reprezentací v podobě evropského šampionátu. I když současná situace příliš nenahrává rozvoji unikátní české pivní kultury, naše komunikační a marketingové strategie chceme neustále posouvat dopředu a společně tak dosáhnout skvělých výsledků,“ uvádí nový marketingový ředitel Pivovarů Staropramen.

Rodným jazykem Davida Zappe je maďarština, plynně ovládá také češtinu, slovenštinu, angličtinu a němčinu.

-stk-

# personálie # lidé # marketing # Pivovary Staropramen # Staropramen # David Zappe

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.