Marketing OMV řídí v Česku nově Eva Šmelová

OMV má v Česku novou šéfku marketingu. Eva Šmelová se zaměří na zákaznickou zkušenost.

/media/msif5vyy/omv_eva_smelova_01_lr

Fullscreen Sdílet

/media/msif5vyy/omv_eva_smelova_01_lr

Fullscreen Sdílet

Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií. Nahrazuje Michala Jandu, který se dále v OMV bude plně věnovat rozvoji konceptu Viva.

Eva Šmelová bude mít v OMV na starost přípravu lokálních marketingových aktivit a kampaní a zaměří se také na zvyšování povědomí o značce. Soustředit se bude také na podporu aktivit OMV spojených s udržitelností.

„OMV je v mezinárodním i našem lokálním měřítku velmi silný hráč s významnou tradicí. Pozice marketingového šéfa je pro mě velkou výzvou a ráda bych přispěla k budování vztahů se zákazníky, pro které je OMV vysoce důvěryhodným dodavatelem pohonných hmot. Mým cílem je posílit pozici OMV jako prémiového partnera pro řidiče,“ uvedla Eva Šmelová.

Michal Janda, který v OMV Česká republika dosud řídil marketing a zároveň se zaměřoval na rozvíjení maloobchodních aktivit společnosti, se bude nadále věnovat plně pozici Convenience Retail manažera. Zaměří se mimo jiné na rozvoj nabídky zboží i celkového konceptu obchodů Viva.

-mav-

# personálie # lidé # marketing # komunikace # OMV # Eva ŠMelová

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.