Marketing Asko-Nábytek nově vede Andrea Štěpánová

Marketingovou ředitelkou společnosti Asko-Nábytek se stala Andrea Štěpánová.

Do čela marketingu společnosti Asko-Nábytek nastoupila začátkem roku Andrea Štěpánová. Ze své pozice marketingové ředitelky bude mít na starosti jak český, tak slovenský trh. V plánu má novou strategii s cílem, aby byla její firma vnímána jako první volba při výběru nábytku.

„Propojovací linkou pro komunikaci v roce 2020 je Asko-Nábytek jako první volba pro koupi nábytku. Chceme našim zákazníkům ukázat, že v našich prodejnách vždy najdou skvělou inspiraci, nejlepší zákaznický servis i služby a také expertní poradenství – ať už se jedná o náš sortiment sedacích souprav, nebo ložnic či o kuchyňská studia,“ vysvětluje nová marketingová ředitelka svou vizi pro rozvoj marketingové strategie v dalších letech.

Andrea Štěpánová působí ve firmě Asko-Nábytek od roku 2017, kdy nastoupila na pozici manažerky marketingu. Předtím pracovala v marketingu řetězce supermarketů Billa, kde se mimo jiné podílela na otevírání nových filiálek, pilotních projektech pro EuroBillu nebo spotřebitelských soutěžích. Řadu let sbírala zkušenosti i jako account manager na straně agentur, a to například v Jazz Communication nebo Onyx Company.

-stk-

eca6d5adb454c82f00a123c7fdd7c4b1644ea664 Reklama

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.