Mallpay: Češi plánují za dárky utratit méně než loni
Většina Čechů podle průzkumu Mallpay plánuje za dárky utratit méně než
loni, a to průměrně 12,5 tisíce korun, což je asi o 1500 Kč méně než
v předchozím roce.
Většina Čechů podle průzkumu Mallpay plánuje za dárky utratit méně než
loni, a to průměrně 12,5 tisíce korun, což je asi o 1500 Kč méně než
v předchozím roce.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Mall Pay mění svou vizuální identitu a stylizovanou platební kartu v logu
nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení.
Přes 70 % e-shopů se ve výzkumu Mall Pay shodlo, že musí letos posílit
komunikaci. „Část bude možná hledat, v čem je jejich výhoda oproti
konkurenci,“ říká Adam Kolesa, CEO Mall Pay.
Mall Pay spouští novou kampaň, v níž láká na cashback ve výši až
500 korun.
Fintech skupiny Mall a ČSOB představuje nové produkty, uvádí tzv.
skipovací karty.
Mall Pay si pro tvorbu nové vizuální komunikace vybral studio Brainz
Disruptive.