Rowan Legal změnila podobu své vizuální komunikace
Rowan Legal se prezentuje stylem od studia Artbureau, které zvítězilo
v designérské soutěži organizace Czechdesign.
Rowan Legal se prezentuje stylem od studia Artbureau, které zvítězilo
v designérské soutěži organizace Czechdesign.
Slovenská nábytkářská značka Javorina mění svou vizuální identitu,
rovněž rozšiřuje portfolio o nové produktové řady.
Novou vizuální identitu a logo města zastřešuje myšlenka shrnutá
v claimu „Havlíčkův Brod, tady žije úsměv“.
Světlejší odstín modré barvy a zjednodušení symboliky vysílače Ještěd
v logu přináší nová vizuální identita FC Slovan Liberec.
Brněnská diecéze je prvním úřadem svého druhu, které se rozhodlo změnit
svůj přístup ke komunikaci.
Přechod od erbu evokujícího aristokratické dědictví k ikoně lva nám
umožnil využít přirozené síly značky, přibližuje autor nové podoby
Magnesie Fabrizio Severino.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Po jedenácti letech představuje Magnesia novou vizuální identitu. Ve středu
loga je nově lev jako „symbol síly přírodního hořčíku".
# Retail # Marketing # Reklama
Košík prošel kompletním rebrandingem a zásadní změnou positioningu.
S novou podobou expanduje do zahraničí.
Značka Ton představuje novou vizuální identitu: z loga mizí židle,
přichází kruh.
Inspiraci k úpravě loga dali značce její spotřebitelé. Nápoj Pepsi Max
se zároveň mění na Pepsi Zero Sugar.