Burger King mění po více než 20 letech logo
Burger King představil nové logo a vizuální identitu. Změnu doznají obaly
i zaměstnanecké uniformy.
Burger King představil nové logo a vizuální identitu. Změnu doznají obaly
i zaměstnanecké uniformy.
Kia odhalila nové firemní logo a celosvětový slogan „Movement that
inspires“.
Pro Kávoviny je letošní podzim a rok příští obdobím změn. Firma
přišla v listopadu na trh s novými obaly, představila nové produkty, logo
a příští rok plánuje nový web.
Nejvýznamnější a nejviditelnější změnou je zvětšení formátu,
redesignem prošla vnitřní grafika a úprava se dotkla i loga, které na
titulní straně opouští žlutou barvu.
Česká triatlonová asociace má nové logo, jež má symbolizovat propojení
tří disciplín i národních symbolů.
Památník národního písemnictví otevře Muzeum literatury pod novou
vizuální identitou od 20YY Designers.
Footshop představuje nové logo i vizuální identitu. Autorem je Studio
Najbrt.
Módní značka Live Sweaters mění název i logo. Bude z ní Merino.Live,
impulsem pro změnu je plán rozšiřovat výběr módních kousků z merino
vlny a nezaměřovat se jen na svetry.
Česká basketbalová federace představila novou značku CZ Basketball. Autorem
je grafické studio Dynamo.