Burger King mění po více než 20 letech logo

Burger King představil nové logo a vizuální identitu. Změnu doznají obaly i zaměstnanecké uniformy.

Po 11. ledna 2021 15:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/15372/burgerking_newlogo

Fullscreen Sdílet

/media/15375/burger-king_zmena

Fullscreen Sdílet

Řetězec rychlého občerstvení Burger King mění po více než 20 letech své logo. Spolu s tím se změní i zaměstnanecké uniformy, obaly a také systém značení v modernizovaných restauracích. 

S retro nádechem pracuje nové logo s červenou a oranžovou barvou, odkazující k barevnosti stěžejního produktu Burger Kingu. Upouští tak od modré, jež whopper doposud zahalovala.  

Zaměstnanci budou nosit oblečení kombinující pohodlný styl s výraznými barvami a grafikou. Obaly produktů ponesou kromě nového loga i „hravé ilustrace ingrediencí“ a adjektiva popisující jídlo jako „chutné“ či „křupavé“. 

Nová vizuální identita Burger Kingu

V září představil Burger King nový design svých restaurací, který má více vyhovovat pandemické situaci. Posílení doznalo drive-thru, místa pro vyzvednutí objednávky či digitální tabule pro menu. I zde se promítne nová vizuální identita. Remodeling stávajících téměř 19 tisíc restaurací je plánován na několik let.

-stk-

# logo # vizuální identita # změna # restaurace # obal # Burger King # pobočka # uniforma

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.