Portu v kampani ukazuje jednodušší svět investic
Online investiční platforma Portu spustila první kampaň ve spolupráci
s agenturou Leo Burnett.
Online investiční platforma Portu spustila první kampaň ve spolupráci
s agenturou Leo Burnett.
V letošním ročníku soutěže European Excellence Awards získaly ceny
agentury MSL a Leo Burnett za kampaň pro McDonald’s a počin Britského
velvyslanectví v Praze.
Sodexo Benefity si ve výběrovém řízení na mediální agenturu vybírá
Publicis Groupe.
Mezinárodní soutěž Golden Drum vyhlásila shortlisty, z českých agentur
na nich figurují Havas, Leo Burnett, McCann a VMLY&R.
Fortuna spouští první kampaň s novým dlouhodobým komunikačním
konceptem.
Granko mění komunikační koncept, s nímž chce zaujmout mladé rodiny a
inspirovat je ke společně stráveným zážitkům.
Do agentury Leo Burnett nastupuje Senior Art Director a Idea Maker
Martin Kraus.
Heinz se spojuje s českou designérkou Helenou Heinz a společně vytváří
kečupové mýdlo.