LCG New Media sestavila žebříček mikroinfluencerů

Agentura LCG New Media sestavila žebříček mikroinfluencerů na sociální síti instagram.

Čt 20. srpna 2020 13:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Internet & Mobil

/media/12538/instragram_stories

Fullscreen Sdílet

/media/12538/instragram_stories

Fullscreen Sdílet

Agentura LCG New Media, která se specializuje na spolupráci s influencery na sociálních sítích, sestavila žebříček mikroinfluencerů pro rok 2020 na sociální síti Instagram.

Mikroinfluencer má zpravidla tisíce až desetitisíce sledujících, za velkého influencera je pak považován ten s vyššími desítkami tisíc až stovkami tisíc sledujících.

Mezi hlavní důvody pro spolupráci s velkým influencerem patří vyšší zásah. Na druhou stranu většinou nemají kapacitu s fanoušky komunikovat v takové míře jako jejich kolegové s menším počtem sledujících nebo mají dokonce manažery, kteří jim profily spravují.

Výhodou spolupráce s mikroinfluencerem podle LCG má být zase to, že většinou komunikují k loajálnějšímu publiku. „Mikroinfluencer mívá také autentičtější obsah a výrazně vyšší míru zapojení sledujících, kdy i sám influencer je schopen s fanoušky interagovat a budovat s nimi vztah,“ uvedl Vojtěch Lambert z LCG New Media.

Do rozhodování vstupuje také faktor času a peněz. Obecně je doporučováno se primárně zaměřit na relevanci daného influencera z hlediska zaměření jeho profilu a následně až pak na jeho velikost. Ideální je pak nakombinovat větší influencery s těmi menšími.

/media/13816/mikroinfluenceri_2020-002

Fullscreen Sdílet

-mav-

# marketing # influencer # sociální média # instagram # žebříček # mikroinfluencer # LCG Media

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.