Bistro Social mění svůj název na Dentsu Social
Agentura Bistro Social se přejmenovává na Dentsu Social. Chce posouvat
hranice v oblasti social media marketingu.
Agentura Bistro Social se přejmenovává na Dentsu Social. Chce posouvat
hranice v oblasti social media marketingu.
Obsah od autorů, který vytvářejí na míru značkám, sílí a
v některých případech mu zadavatelé dávají přednost před využitím
influencerů. Mluvilo se o tom na konferenci Marketing Meeting.
Do digitální reklamy směřují v Evropě dvě třetiny reklamních investic.
Většina evropských zemí loni zaznamenala dvouciferný růst výdajů do
digitální reklamy, shrnuje nová zpráva IAB Europe.
# Marketing # Internet & Mobil
Značky, které chtějí být relevantní pro generaci Z, musí přestat mluvit
„na ni" a začít mluvit „s ní". Nestačí být vidět, je třeba být
součástí jejich světa, přinášet hodnotu a hlavně být autentický,
zaznělo na úterní konferenci Instragrammy.
Prima uvedla nový mediální projekt CoolLab, který se zaměřuje na projekty
pro mladé cílové skupiny.
# Aktuality # Internet & Mobil
V moři sociálních sítí je určena nejen těm, kteří se o správu sítí
zajímají profesně, ale i všem, kteří se chtějí v digitálním světě
zorientovat.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Napříč sociálními sítěmi dosáhla skupina Prima v letošním prvním
čtvrtletí 800 milionů impresí.
Obsah na streamovacích placených službách se zdá být uživatelům drahý,
především mladší generace Z tráví více času sledováním videí na
sociálních platformách. Ukazuje to nová zpráva popisující mediální
digitální trendy od Deloitte.