L’Oréal Paris v kampani propojuje výzkum s ženskou empatií

L’Oréal Paris spouští novou kampaň „Krása, to je věda“. Jejím cílem je ukázat, že skutečná krása je podložena vědou i empatií.

Pá 18. července 2025 13:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/gfcknz3z/slider_loreaparis

Fullscreen Sdílet

/media/c3npdfsy/loreal-post-7

Fullscreen Sdílet

L’Oréal Paris představuje svou novou kampaň „Krása, to je věda“. Dlouhodobá iniciativa, která vzešla z výběrového řízení v letošním roce, chce vyzdvihnout kvalitu produktů značky a posílit důvěru v jejich účinnost. Jejím cílem je ukázat, že skutečná krása je podložena precizní vědou i empatií.

Kampaň zdůrazňuje dlouholetý vědecký výzkum, šíři patentů a investice do technologických inovací a týmu vědkyň a vědců. „Hlavním posláním značky L’Oréal Paris je nabídnout účinné, vědou prověřené produkty, které jsou dostupné pro všechny,“ říká Tereza Borras, Brand Business Director L’Oréal. 

Strategie kampaně se opírá o fakt, že až 60 % patentů značky vzniklo díky vědkyním. Právě tato skutečnost inspirovala přístup propojení vědecké expertízy a osobního porozumění nejen ženské krásy. „Díky vědě nabízí L’Oréal Paris produkty, které umožňují lidem cítit se krásně. Chtěli jsme tak vytvořit kampaň, kde za vědou nejsou jen fakta a čísla, ale i příběhy lidí, kteří ji tvoří,“ říká Aneta Záhoříková, Account Director z agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána. 

Kreativní koncept vyzdvihuje vědkyně, které stojí za produkty, a kampaňové exekuce zobrazují přímo zaměstnankyně a zaměstnance L’Oréal Paris včetně vědkyň, vědců, dermatoložek a vedoucích vědeckých pracovnic. Grafický prvek inspirovaný laboratorními štítky vizuálně poukazuje na to, že za každým produktem stojí věda a vývoj. Celou myšlenku shrnuje claim „Krása, to je věda“. „Kreativní výzva kampaně spočívala v tom, jak propojit precizní svět vědy s emocemi spojenými s krásou. Klíčem bylo ukázat lidský rozměr výzkumu, tedy nejen profesní, ale i životní zkušenost zejména ženských vědkyň,“ dodává Lluis Rotger, kreativní ředitel VCCP.

<div style="padding:125% 0 0 0;position:relative;"><iframe src="https://player.vimeo.com/video/1102106464?badge=0&amp;autopause=0&amp;player_id=0&amp;app_id=58479" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture; clipboard-write; encrypted-media; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" style="position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;" title="L&#039;Oréal Paris: Krása, to je věda"></iframe></div><script src="https://player.vimeo.com/api/player.js"></script>

Spolupráce mezi agenturou VCCP a L’Oréal Paris vzešla z tendru pro trhy v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Komunikace poběží od července do konce roku 2025 a bude k vidění napříč digitálními kanály, včetně sociálních médií, online reklamy a platformy Spotify. Video spoty byly realizovány pod hlavičkou produkčního studia VCCP Girl&Bear

-stk- 

# reklama # kampaň # VCCP # kosmetika # L'Oréal Paris # věda # vědkyně

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.