Kreativním ředitelem Hullabaloo je Vítězslav Štrobl

Vítězslav Štrobl přichází do kreativní agentury Hullabaloo z agentury McCann Prague.

St 9. října 2024 15:50 2 min Sdílet

# Lidé # Reklama

/media/kxedi04s/vit-strobl_hullabaloo

Fullscreen Sdílet

/media/kxedi04s/vit-strobl_hullabaloo

Fullscreen Sdílet

Na pozici Executive Creative Director kreativní agentury Hullabaloo nastoupil od října Vítězslav Štrobl. Zaujal post po Šárce Fléglové, která odešla na mateřskou dovolenou.

Vít Štrobl přichází z reklamní agentury McCann Prague, se kterou spolupracoval téměř čtyři roky a kde se podílel na oceňovaných kampaních pro Českou asociaci pojišťoven (ČAP), dále pro Českou kancelář pojistitelů či Vodafone.

„Mým úkolem bude rozvíjet kreativní potenciál agentury jak z pohledu každodenní práce a fungování týmu, tak i z dlouhodobého směřování naší kreativity. V dnešní době, kdy se velké síťové agentury často potýkají s těžkopádností a složitými procesy, máme jako nezávislá agentura obrovskou výhodu v naší flexibilitě a schopnosti rychle reagovat na aktuální požadavky trhu. Naším cílem je plně využít moderní nástroje, které nám umožňují pracovat efektivněji a vytvářet kreativní řešení na míru, bez zbytečné byrokracie a ztráty času. Spojení této efektivity s vysokou přidanou hodnotou v podobě silné kreativy bude základ, na kterém chceme stavět náš společný úspěch," popsal MediaGuru.cz svou novou roli Vítězslav Štrobl.

Vítězslav Štrobl začínal jako designér v ateliéru Leonardo, poté byl téměř šest let seniorním kreativním ředitelem v agentuře Addict. Na stejné pozici pracoval posléze tři roky v agentuře VMLY&R. Následovala zmíněná spolupráce s McCann Prague, přičemž zde poslední dva roky zastával post kreativního ředitele.

-mav-

# reklama # personálie # lidé # kreativa # Hullabaloo # Vítězslav Štrobl

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.