Týdeník Reflex v brandové kampani vybízí k prolomení bublin
Nová kampaň časopisu Reflex vyzývá k pohledu mimo stereotypy. S konceptem
zaměřeným na budování vlastní image přichází po více než deseti
letech.
Nová kampaň časopisu Reflex vyzývá k pohledu mimo stereotypy. S konceptem
zaměřeným na budování vlastní image přichází po více než deseti
letech.
Vítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň
„Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro
Prague Pride.
Kampaň „Staňte se Apolinář ultras“ oslavuje 150. výročí kliniky
U Apolináře tím, že pro kliniku nabírá vlastní fanouškovskou základnu.
Nová brandová kampaň cílí na uživatele, kteří Seznam.cz využívají jen
příležitostně. Ty chce firma motivovat k častějším návštěvám.
Soutěž ADC Czech Creative Awards již zná své finalisty. Celkem je na
shortlistu 118 prací, nejvíce želízek v ohni mají agentury VML a
McCann.
# Internet & Mobil # Aktuality
AdTech společnost Eskimi vstupuje na český trh, zaměřuje se na
programatickou reklamu a kreativy podložené daty.
Scania volí na zajištění B2B komunikace YYY agency, která pro značku
realizovala již pět kampaní.
Nové bigboardy, rádiové a contentové spoty jsou spolu s brandovým polepem
metra hlavními pilíři vizuální komunikace Oneplay.