Korporátní komunikaci Unileveru zajistí Pepr Consulting

Unilever si na zajištění korporátní komunikace pro svou českou a slovenskou pobočku vybírá agenturu Pepr Consulting. 

Čt 4. dubna 2024 06:50 1 min Sdílet

# Aktuality # PR

/media/7735/unilever

Fullscreen Sdílet

/media/7735/unilever

Fullscreen Sdílet

Nadnárodní společnost Unilever si ve výběrovém řízení na zajištění korporátní komunikace pro českou a slovenskou pobočku vybrala agenturu Pepr Consulting.

„Od nové spolupráce si slibujeme primárně posílení media relations a employer brandingu na českém trhu. Představovat chceme také naše atraktivní udržitelné inovace a široké produktové portfolio včetně nejzajímavějších novinek,“ říká Lucie Kotalová, Communications & Public Affairs Manager Unilever. 

Agentura bude také vyhledávat nové komunikační příležitosti, v souladu s vizí společnosti, která chce být globálním lídrem v udržitelném, zodpovědném a progresivním podnikání. „Korporátní komunikace je stále více o hledání nových cest a přístupů, jak atraktivním způsobem doručit klíčová sdělení různým cílovým skupinám. Z daleka přitom nejde jen o oblast ESG, které se dlouhodobě věnujeme,“ říká Petr Engliš, Managing Director Pepr

Do portfolia Unileveru spadá 400 značek jako například Dove, TreSemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos či Savo.

-stk-  

# agentura # komunikace # PR # tendr # výběrové řízení # Unilever # PEPR Consulting # korporátní komunikace

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.