Výzkum: Na šíření dezinformací se podílejí i známé osobnosti
V souvislosti s koronavirem se po internetu šíří značné množství
dezinformací. Významnou roli v tom hrají i známí lidé, ukazuje výzkum
Reuters Institute.
V souvislosti s koronavirem se po internetu šíří značné množství
dezinformací. Významnou roli v tom hrají i známí lidé, ukazuje výzkum
Reuters Institute.
Nejedna značka na českém trhu promptně zareagovala na současnou situaci a připravila novou kampaň na dálku.
Asko má sice zavřené prodejny, ale funguje dál díky e-shopu. „Věříme,
že i přes současnou situaci udržíme náš plán,“ říká Andrea
Štěpánová, marketingová ředitelka řetězce.
Pivovar Starobrno upravil svůj reklamní spot od Jana Prušinovského. Nově ho
pouští pozpátku.
Kavárenský řetězec Starbucks zprovoznil na vybraných pobočkách výdejová
okénka.
Vládní nařízení kvůli koronavirové pandemii se dotkla i farmářů. Ti
se z farmářských trhů přesunuli do digitálního prostředí, využívají
online tržiště, FB skupiny i vlastní e-shopy.
# Internet & Mobil # Aktuality
Facebook Journalism Project a European Journalism Centre spouští fond na
podporu lokálního zpravodajství během koronavirové krize.
Kampaní „Všechno dobrý“ chce Nadace Karla Komárka a organizace Život
90 usnadnit seniorům čas v izolaci.
Art Directors Club má nový podcast ADC Kitchen s tématem „Co přijde po
koroně?“.
# Aktuality # Internet & Mobil
Na speciálním kanálu jsou teď dostupné kolekce videí lokálních tvůrců
z různých kategorií.