Starobrno se vydává v reklamě cestou pozpátku

Pivovar Starobrno upravil svůj reklamní spot od Jana Prušinovského. Nově ho pouští pozpátku.

Út 14. dubna 2020 14:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12493/starobrno_pozpatku

Fullscreen Sdílet

/media/12493/starobrno_pozpatku

Fullscreen Sdílet

„Ívardz an,“ tak přeje v aktuální verzi reklamního spotu „na zdraví“ pivovar Starobrno. Svou reklamu, kterou natočil režisér Jan Prušinovský, před několika dny upravil do pandemické doby, kdy je omezen osobní kontakt. Z tohoto důvodu je děj i voice over spotu, který je založen na sousedském setkávání u piva, obrácen pozpátku, kdy se lidé postupně od stolu zvedají, až u něj zůstane hostitel sám. S lahví Starobrna pak přeje: „Na zdraví a ať jsme brzy zase spolu.“ 

Kreativa vznikla v dílně agentury VCCP. Produkci zajistila společnost Up&Up production. Plánování médií i nákup má na starosti Dentsu Aegis Network. O PR se stará Havas PR.

Starobrno není jedinou značkou, která se rozhodla svou stávající komunikaci upravit. Kofola například nasadila postavám svého letošního zamilovaného spotu digitální roušky. Raiffeisenbank či Česká spořitelna upravily voice over. A Innogy nebo Bohemia Energy natočily spot přes videohovor. 

-stk- 

# reklama # kampaň # koronavirus # pivo # Starobrno

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.