Esprit se stahuje z Asie, zaměří se na Evropu
Módní značka Esprit uzavře více než padesát svých obchodů v Asii. Do
budoucna se chce zaměřit na evropské trhy.
Módní značka Esprit uzavře více než padesát svých obchodů v Asii. Do
budoucna se chce zaměřit na evropské trhy.
Spotřebitelé chtějí od značek v reklamě již jiná témata než
všudypřítomnou pandemii koronaviru.
Za uplynulých několik týdnů Google zablokoval desítky milionů reklam
souvisejících s Covid-19, které porušovaly pravidla inzerce.
Od pondělí 11. května otevřou po dvou měsících i obchodní centra.
Počet zákazníků bude v jednotlivých prodejnách regulován.
Plzeňský Prazdroj neplánuje pokračovat se svou novou službou Čepované
domů. Po otevření hospod ji zastaví.
Módní e-shop Zalando natočil svou nynější kampaň #TogetherIAmStrong ve
vzdáleném režimu.
Chceme dát lidem příležitost udělat něco, z čeho budou mít dobrý
pocit, říká ředitelka strategického marketingu Penny Zlata Ulrichová.
Zákazníci Zásilkovny si budou moci nově vyzvednout zásilky
i v AlzaBoxech.
Sklizeno zprovoznilo ke každé prodejně e-shop. Ve spolupráci s Liftagem
nabízí rozvoz, do budoucna využije i elektrokola.
IKEA otevře 11. května své obchodní domy, kam vpustí jen omezený počet
zákazníků. Restaurace, bistro i dětský koutek zůstanou zavřené.