Prima hlásí nakažené v seriálu Sestřičky, v natáčení pokračuje
Televize Prima nebude zatím zastavovat natáčení seriálu Sestřičky Modrý
kód, přestože někteří herci se potýkají s nákazou.
Televize Prima nebude zatím zastavovat natáčení seriálu Sestřičky Modrý
kód, přestože někteří herci se potýkají s nákazou.
Designblok probíhá letos za přísných hygienických opatření. Někteří
partneři se neúčastní, naopak přibyly české značky.
Česká eventová asociace se připojila k mezinárodní iniciativě
#wemakeevents. Vyzvala k tomu i ostatní pořadatele eventů.
Švédská módní skupina H&M plánuje příští rok uzavřít 250 ze
svých více než pěti tisíc obchodů. Zaměřit se chce více na online
prodej.
Proximity Prague spustila projekt Admergency, v rámci kterého chce pomáhat
firmám postiženým pandemií.
Česká televize počítá s poklesem příjmů v letošním roce proti
schválenému rozpočtu o zhruba 200 milionů korun.
Echo Media vydává v rámci vlastní Edice Echo svou pátou knižní
publikaci. Jejím autorem je Petr Holub, jmenuje se Koronavirus: Falešný
poplach.
Především v recesi je žádoucí udržovat komunikační aktivitu, je to
důležité pro podíl značky na trhu, vzkázal marketérům Mark Ritson.
Dokument televize Nova zachycuje zpovědi lidí, kteří se s nemocí
covid-19 setkali.
S dezinformacemi o novém typu koronaviru se setkalo 60 % Čechů. Více než
polovina populace jim alespoň zpočátku uvěřila.