Proximity Prague spustila projekt Admergency

Proximity Prague spustila projekt Admergency, v rámci kterého chce pomáhat firmám postiženým pandemií.

Út 29. září 2020 07:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14235/admergency-sign

Fullscreen Sdílet

/media/14235/admergency-sign

Fullscreen Sdílet

Proximity Prague spustila projekt Admergency, v rámci kterého chce pomáhat firmám postiženým pandemií. Agentura vybere každých 14 dnů jedno zadání od libovolné firmy a připraví pro ni koncepční řešení. Má se tak stát bez nároku na honorář.

Přednost mají mít společnosti, na něž pandemie dopadá tvrdě – například z oblasti hotelnictví, cestovního ruchu nebo kultury. „Druhá vlna pandemie je tady. Firmy se nestihly otřepat ani z té první a už musí řešit nové problémy. Přitom někdy pomůže jednoduchý nápad,“ uvedl kreativní ředitel Jakub Cabejšek.

Zájemci mají poslat zadání přes formulář na Facebooku. Více na www.facebook.com/proximityprague.

-mav-

# reklama # koronavirus # agentura # Proximity Prague # Ademergency

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.