Kooperativa spouští nový komunikační koncept „Zrcadlení"

Společně s novou variantou životního pojištění Flexi, které pojišťovna Kooperativa uvedla od začátku února, přichází i s novým komunikačním konceptem „Zrcadlení“.

Po 7. února 2022 07:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/19830/kooperativa

Fullscreen Sdílet

/media/19830/kooperativa

Fullscreen Sdílet

Společně s novou variantou životního pojištění Flexi, které pojišťovna Kooperativa uvedla od začátku února, přichází i s novým komunikačním konceptem nazvaným „Zrcadlení“. Vychází z insightu „Děti o nás ví víc, než si myslíme“. V kampani sleduje děti, které si hrají na dospělé, resp. na rodiče, od kterých mají odkoukané chování. Zrcadlí tak jejich přístup k věcem a odhalují jejich zlozvyky a neduhy.

Zdroj: Kooperativa

Flexi životní pojištění nabízí životní pojištění zohledňující rizika, která současná hektická doba přináší. „V TV spotech chceme diváky upozornit, aby na sebe dávali pozor, aniž by to vyznělo jako poučování, nebo nedej bože strašení. Šlo nám o to, abychom vybalancovali závažné poselství s odlehčenou atmosférou. Celý koncept nám tak dává možnost diváky emotivně vtáhnout, přitom je netrápit těžkými fakty," popisuje Kooperativa myšlenku kampaně.

Úvodním motivem konceptu je zdravý životní styl a zdravé jídlo jako prevence civilizačních chorob. Ve spolupráci s odborníky z Výživového institutu byly připraveny recepty, které jsou k dispozici na webu Kooperativy.

-mav-

# reklama # koncept # děti # komunikace # pojišťovna # Kooperativa # životní pojištění # Flexi

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.