Kooperativa spouští kampaň, navazuje na loňský koncept

Pojišťovna Kooperativa spouští od pondělí 27. dubna novou kampaň, která se nejprve objeví v televizi a na internetu.

Po 27. dubna 2020 17:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12650/kooperativa

Fullscreen Sdílet

/media/12650/kooperativa

Fullscreen Sdílet

Pojišťovna Kooperativa spouští od pondělí 27. dubna novou kampaň, která se nejprve objeví v televizi a na internetu. Nový 30vteřinový spot je zaměřen na životní pojištění.

Koncept navazuje na image kampaň z roku 2019 s claimem „Pro život, jaký je“ a opět se snaží zachytit situace, ve kterých poukazuje, jak snadno se člověk dostane do problému. „Stále usilujeme o maximální uvěřitelnost a autenticitu příběhů, a proto jsme se nechali inspirovat skutečnými příběhy. Důležitý je pro nás ale odlehčený a milý tón,“ uvedl Jindřich Skrip, ředitel Úseku marketingu a komunikace Kooperativy.

Zdroj: Kooperativa

Kampaň humornou formou dramatizujeme okolnosti, které vedou k tomu, že se někomu něco přihodí. „Náměty pro jednotlivé motivy jsme čerpali přímo ze zkušeností a záznamů poradců a likvidátorů, kteří průšvihům čelí denně," popsal Jiří Langpaul, kreativní ředitel WeAreGinger.  

Spoty pro image kampaň režíroval stejně jako v minulém roce Tobias Perse, produkci zajistili Dawson Productions a pocházejí z dílny kreativní agentury WeAreGinger.​

Na televizní a online spot naváže v květnu a v červnu outdoorová kampaň, která bude pokračovat v létě i na podzim.

-mav-

# reklama # kampaň # spot # Kooperativa # WeAreGinger

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.